8-Weekse Fit @ Forty Traject

 

 

 

 

 

Hoe werkt het?

 

Hoe ga ik jou helpen?

Meld je nu aan!

40! Of bijna of al geweest?

 

Toen je 20 was, ging alles zoveel makkelijker: Opstaan van de grond, even een nachtje doorhalen, kg’s vlogen als je je maar even kwaad maakte er zo weer vanaf. En sporten en gezond eten kwam later als ik er de tijd voor heb.

Hoe snel de tijd je dan toch heeft ingehaald. Maar het is gelukkig nooit te laat om te beginnen met sporten en werken aan de gezondste en fitste versie van jezelf.

Het Fit @ Forty traject gaat jou in 8 weken laten ervaren hoe fitter, sterker en wellicht slanker je kan worden middels een goede structuur en strategie. 

Het traject wordt voor iedereen op maat gemaakt. Blessures zijn geen obstakel maar een uitdaging waar wij de ervaring mee hebben om dit eventueel te verhelpen of er omheen te trainen.

 

Hoe ga ik jou helpen?

We gaan werken met de drie g’s van succes:
Goed Gegeten / Goed geslapen / Goed gesport.

Goed gegeten : Om gezond te zijn en te blijven moeten we goed op onze voeding letten. Hoeveel mag je eten per dag, welke ingredienten zijn goed te gebruiken en welke niet. Middels de “VYTAL” app heb je straks je voeding compleet op orde, weet je precies wat je mag en wanneer. Kan je nog steeds uit eten en zal je zien dat gezonde voeding heel lekker kan zijn.

Goed geslapen : Om het hele traject goed te doorlopen heb je voldoende rust nodig. We gaan niet als een strenge docent op een kostschool controleren of je op tijd in je bed ligt, maar we gaan wel voor minimaal 7u slaap per nacht. Dus uit die telefoon, tv of laptop. Slaap jezelf fit!

Goed gesport : We gaan 2 keer per week samen trainen of in een groep als je dat prettiger vind. Minder dan dat is niet voldoende. Dat zal voor een groot gedeelte bestaan uit krachttraining. Naast deze krachttraining willen wij dat je een minimaal stappendoel per dag gaat bereiken. 

 Wie coach ik en wie niet?

Wel:

✅Je hebt 100% toewijding en bent bereid hard te werken voor je doelen

✅Je bent tussen de 30-50 jaar en hebt als doel afvallen, spiermassa opbouwen en je wilt op een gezondere manier je bezig gaan houden met voeding.

✅Je hebt een goede relatie met voeding over het algemeen. Je ziet voeding als iets wat je nodig hebt en niet als vijand.

✅Je bent bereid om bepaalde gewoontes aan te passen en staat open om nieuwe methodes te proberen als dit bijdraagt aan je doelen

✅Je wilt extra kennis over training, voeding & lifestyle en bent bereid deze toe te passen om zoveel mogelijk resultaat te gaan boeken

Wie coach ik niet?

❌Je wil wel je doel behalen maar bent niet bereid hier de maximale inzet voor te geven

❌Je bent jonger dan 30 of ouder dan 50 jaar

❌ Je staat niet open voor verandering van bepaalde gewoontes

❌ Je niet bereid bent om extra beweging in te lassen

❌Je geen extra kennis over training en voeding wilt en graag van een lijstje wilt eten

 

Hoe werkt het?

Het traject begint zodra de eerste training ingepland staat. We hebben vooraf een kennismakingsgesprek om te bespreken hoe jouw traject er precies uit komt te zien.

In deze 8 weken is het dus de bedoeling dat je 16 keer komt sporten. Verplaatsing van trainingen is mogelijk, minimaal 24u van tevoren aangegeven en naar gelang er plek is in het rooster. 

Dus meld je aan, als jij hier graag aan mee wilt doen en je kan jezelf vinden in het gedeelte van wie coach ik ✅ wel en wie coach ik niet. 

 

Meld je nu aan via onderstaand formulier. En ik help je om een gezondere manier van voeding aan te leren en dit blijvend te veranderen. 

 

Deze website gebruikt cookies om de functionaliteit te verbeteren. Door te klikken accepteer je deze cookies.

Privacy policy